UTRECHT - Twee grote bedrijven willen hun personeel van de auto de trein in lokken. PricewaterHouseCoopers heeft 2700 van haar medewerkers met leaseauto voorzien van een NS Business Card en stimuleert hen om vaker de trein te kiezen. Deloitte houdt momenteel een proef onder 375 van haar medewerkers met de NS Business Card. Het bedrijf beslist aan het einde van het jaar of alle 4000 leaseautorijders de NS Business Card zullen ontvangen.
Alle medewerkers van PricewaterhouseCoopers (PwC) met een leaseauto kunnen voortaan zonder kosten of declaraties gebruik maken van de trein. PwC hecht veel waarde aan ‘Corporate Social Responsibility’ en stimuleert haar medewerkers om milieuvriendelijk te reizen, bijvoorbeeld door met de trein naar klanten te gaan. De NS Business Card is een van de maatregelen die het bedrijf neemt om zakelijke autokilometers te verminderen en daarmee de CO2-uitstoot te verkleinen.
Accountants- adviesorganisatie Deloitte is recent gestart met een proef onder 375 van haar medewerkers met de NS-Business Card. Deloitte wil door de proef kennismaken met de NS Business Card om de kaart bij een succesvol resultaat aan haar ongeveer 4000 zakelijk rijdende medewerkers aan te bieden.
Alle medewerkers van PricewaterhouseCoopers (PwC) met een leaseauto kunnen voortaan zonder kosten of declaraties gebruik maken van de trein. PwC hecht veel waarde aan ‘Corporate Social Responsibility’ en stimuleert haar medewerkers om milieuvriendelijk te reizen, bijvoorbeeld door met de trein naar klanten te gaan. De NS Business Card is een van de maatregelen die het bedrijf neemt om zakelijke autokilometers te verminderen en daarmee de CO2-uitstoot te verkleinen.
Accountants- adviesorganisatie Deloitte is recent gestart met een proef onder 375 van haar medewerkers met de NS-Business Card. Deloitte wil door de proef kennismaken met de NS Business Card om de kaart bij een succesvol resultaat aan haar ongeveer 4000 zakelijk rijdende medewerkers aan te bieden.