Kandidaat Merel van der Pijl

Naam: Merel van der Pijl
Functie: Category Procurement Buyer Professional Services
Werkzaam bij: FrieslandCampina

 

Website FrieslandCampina: www.frieslandcampina.com

Wat versta jij onder 'traveler engagement'?

Onder 'traveler engagement' versta ik dat we onze reizigers bereid krijgen om mee te gaan met de richtlijnen die we ze aanbieden. Door duidelijk te maken d.m.v. communicatie wat er van de reizigers wordt verwacht, wat de doelen zijn en hoe zij hierin kunnen helpen, zorg je dat mensen ook beter snappen waarom dingen gaan zoals ze gaan.

Hoe ben jij bezig met ‘traveler engagement’ in jouw bedrijf?

Door met een zachte hand sturing te geven en meer bewustzijn te creëren kunnen we zorgen voor engagement. We hebben goed geluisterd naar de wensen van onze reizigers (go digital) en zijn aan het ‘sourcen’ voor de juiste oplossing . We zijn daarom begin dit jaar een tender gestart, mede omdat de huidige tevredenheid op dit gebied gering is.

Hoe zie jij ‘traveler engagement’ ontwikkelen in de komende 3 jaar?

Technologie is enorm aan het veranderen. Reizigers zullen steeds meer boeken vanuit de handpalm. Door hierop in te spelen en mee te gaan met de techniek en tegelijkertijd te zorgen dat je stuurt op de juiste richtlijnen, denk ik dat wij over 3 jaar 90% ‘happy travelers’ hebben.

Stem op deze genomineerde


 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen