Kandidaat Peter Sijbers

Naam: Peter Sijbers
Functie: Travel Manager
Werkzaam bij: Philips Lightning

Website Philips Lightning: www.lighting.philips.nl

Wat versta jij onder 'traveler engagement'?

Het zo efficiënt mogelijk organiseren van “demand management” in de breedste zin van het woord: het definiëren van reisbeleid, het inrichten van tools voor het “uitvoeren” van het beleid, het organiseren van communicatie en het “vangen” van customer feedback en deze effectief gebruiken om zowel policies als gedrag te beïnvloeden.

Hoe ben jij bezig met 'traveler engagement' in jouw bedrijf ?

Doordat Philips Lighting sinds 1 februari 2016 zelfstandig opereert, werden wij “gedwongen” zelfstandig oplossingen te zoeken, zoals: het inregelen van communicatie kanalen, interne nieuwsbrieven verzorgen, omzetten van intranet naar IBM connecties enz. Dit genereert niet enkel uitdagingen maar ook kansen om afscheid te nemen van “legacy” en zaken te updaten. B.v. het wijzigen van de structuur van bepaalde policies & ownership, het werken in multi functionele teams (procurement – finance – IT – Risk & security), toegang geven tot nieuwe beschikbare technologieën en de ‘stem van de eindgebruiker’ incorporeren.

Hoe zie jij 'traveler engagement' ontwikkelen in de komende 3 jaar?

Dat is verbonden met de ontwikkeling in de distributie zoals: GDS – NDC – direct connect. Uiteindelijk wil je van een “gesloten” managed travel programma naar een “open” programma komen dat zichzelf bewijst en waarbij succes gemeten wordt op basis van ‘output’ en niet enkel op basis van ‘content’

Stem op deze genomineerde


 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen