AMSTERDAM - Europeesche Verzekeringen introduceert een nieuwe methode voor schadeafhandeling. Met een telefoontje kan een bagageschade voortaan meteen worden afgehandeld. Bij deze telefonische schadebehandeling wordt direct tijdens het gesprek met een schadebehandelaar de uitkering vastgesteld.
Vervolgens kan de klant inloggen op een website waar zichtbaar is wat het uitkeringsbedrag is en welk vervangend product wordt aangeboden. Dit kan hetzelfde product zijn dat hij heeft geclaimd of een vergelijkbaar model. “De klant geeft op de site aan of hij gaat voor het geldbedrag of voor het vervangende product”, meldt de Europeesche.
Het is volgens de verzekeraar ook mogelijk om een ander product te kiezen uit een assortiment van meer dan 100.000 producten. In geval van waardeverschil wordt dit verschil of aan de klant uitgekeerd of moet er worden bijbetaald.
Van onze redactie
Vervolgens kan de klant inloggen op een website waar zichtbaar is wat het uitkeringsbedrag is en welk vervangend product wordt aangeboden. Dit kan hetzelfde product zijn dat hij heeft geclaimd of een vergelijkbaar model. “De klant geeft op de site aan of hij gaat voor het geldbedrag of voor het vervangende product”, meldt de Europeesche.
Het is volgens de verzekeraar ook mogelijk om een ander product te kiezen uit een assortiment van meer dan 100.000 producten. In geval van waardeverschil wordt dit verschil of aan de klant uitgekeerd of moet er worden bijbetaald.
Van onze redactie