Air Berlin lanceert klantprogramma voor midden- en kleinbedrijf

2 april 2010 - 2:00
BERLIJN - Om zakenreizigers van kleinere ondernemingen sterker aan zich te binden lanceert Air Berlin een speciaal klantenbindingsprogramma dat is gericht op het midden- en kleinbedrijf. Hiermee wil Air Berlin ook aan ondernemingen die niet over een groot zakenreisbudget beschikken een eigen ‘corporate’ programma bieden. Voor iedere zakelijke vlucht van een vaste medewerker krijgt de organisatie zogeheten Business Points bijgeschreven.


De profielbeheerder van elk bedrijf krijgt hiermee toegang tot de boekingen en de boekingsgeschiedenis van alle medewerkers. Bij de boeking van een vlucht volstaat de vermelding van het Business Points-klantennummer. Hierbij maakt het niet uit via welk verkoopkanaal wordt geboekt.

Business Points kunnen worden gespaard op alle zakenreisbestemmingen die Air Berlin en de Oostenrijkse partner NIKI binnen Duitsland en Europa aanvliegen. Ook is het mogelijk op de middellange- en langeafstandsvluchten naar Tel Aviv, Cairo, Bangkok, Kaapstad, de VS en Canada business points te sparen. Deelname is gratis.

Naast Business Points kunnen zakenreizigers ook blijven deelnemen aan het frequent flyer-programma Topbonus van de op één na grootste Duitse luchtvaartmaatschappij.

Van onze redactie
Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen