AMERSFOORT - Golden Tulip Hotels, Inns & Resorts meldt dat haar website nu in drie extra talen beschikbaar is: Portugees, Spaans en Chinees (Mandarijn). De hotelketen heeft een internetstrategie ontwikkeld die is gebaseerd op een netwerk van wereldwijde websites die de mogelijkheid bieden om real-time online beschikbaarheid op te vragen en boekingen te doen in verschillende talen.
Tevens worden alle franchisehotels voorzien van een individuele website in Golden Tulip-stijl, die in zeventien talen te verkrijgen is en uitgerust is met een eigen real-time online boekingsmogelijkheid, verbonden aan Golden Tulip’s centrale reserveringsysteem Goldres.
Hans Kennedie, directeur en CEO van Golden Tulip: “Internetgebruik neemt over de hele wereld exponentieel toe, Chinese reisbeperkingen worden versoepeld en om deze opkomende markten naar onze hotels te leiden, moeten we het boeken van onze hotels zo makkelijk mogelijk voor hen maken." De website van Golden Tulip was al beschikbaar in het Engels, Nederlands, Deens, Frans,
Duits en Italiaans.
Tevens worden alle franchisehotels voorzien van een individuele website in Golden Tulip-stijl, die in zeventien talen te verkrijgen is en uitgerust is met een eigen real-time online boekingsmogelijkheid, verbonden aan Golden Tulip’s centrale reserveringsysteem Goldres.
Hans Kennedie, directeur en CEO van Golden Tulip: “Internetgebruik neemt over de hele wereld exponentieel toe, Chinese reisbeperkingen worden versoepeld en om deze opkomende markten naar onze hotels te leiden, moeten we het boeken van onze hotels zo makkelijk mogelijk voor hen maken." De website van Golden Tulip was al beschikbaar in het Engels, Nederlands, Deens, Frans,
Duits en Italiaans.