SCHIPHOL - AccorHotels komt met een bijzondere communicatiecampagne om inwoners van de Benelux de kans te geven om kennis te maken met de merken van AccorHotels.
De hotelgigant heeft een speciale app gelanceerd, waarbij deelnemers vier weken lang de tijd krijgen om telkens binnen enkele dagen drie raadsels op te lossen. De ‘Riddle Room’ is een competitief en gratis spel, gestuurd door een chatbot via Facebook Messenger. Van 22 juni tot 13 juli krijgen deelnemers de kans om telkens in tweeënhalve dag drie raadsels op te lossen, en zo te ontdekken in welk hotel van de groep AccorHotels de Riddle Room zich bevindt. Als deelnemers de raadsels niet op tijd oplossen, worden ze uitgenodigd voor een nieuwe sessie. In geval van twijfel bij een antwoord, kan de gamer steeds een hint vragen of hulp aan een vriend via de chatbot.
Deze competitieve game presenteert op een ludieke en originele manier de merken van tien hotels van de groep AccorHotels in de Benelux. De drie winnaars van elke sessie mogen na hun digitale ervaring effectief overnachten in het hotel.