NH Hotel Group en SGS ontwikkelen een wereldwijd keurmerk voor hotels

NH Collection Doelen
30 april 2020 - 11:35 | Door: 
Dominique Boulan
| Foto: NH Hotels

HOOFDDORP – De NH Hotel Group ontwikkelt in samenwerking met de SGS een wereldwijd keurmerk voor een specifiek hotelprotocol met betrekking tot reiniging en ontsmetting. Het protocol wordt aangepast aan de anderhalve meter-maatschappij.

De activiteiten van de hotelgroep, evenals van andere bedrijven in de branche, zullen dankzij het protocol kunnen worden hervat. Naast het aanpassen van de hygiëne- en ontsmettingsprotocollen van hotels, worden medewerkers getraind om zich aan te passen aan het ‘nieuwe normaal’. De maatregelen zullen worden gecontroleerd en gemonitord.

De hotelgigant is tevreden over de samenwerking met de SGS. “De ervaring en onafhankelijkheid van de SGS als wereldwijd toonaangevend inspectie-, test- en certificeringsbedrijf, stellen ons in staat om de maximale voorzorgsmaatregelen te treffen en betrouwbare procedures toe te passen”, aldus Ramón Aragonés, CEO van de NH Hotel Group. Het NH Collection Barbizon Palace in Amsterdam is het eerste hotel waar de gezondheidsmaatregelen worden geïmplementeerd.

Gastenervaring
De hotelgroep herziet tevens haar gastenervaring. Zo worden het inchecken, roomservice, het buffetconcept en andere operationele processen aangepast. Digitalisering zal hierin een grote rol spelen. Het hotelbedrijf hoopt met de nieuwe protocollen en maatregelen de meest betrouwbare optie te worden voor vakantiegangers en zakenreizigers, wanneer zij hen weer mogen ontvangen.

Dankzij het nieuwe keurmerk kunnen reizigers van over de hele wereld voorafgaand aan hun reis de beoordeelde hotels raadplegen en een veilige keuze maken met betrekking tot hun verblijf.

Extra advertentie tonen: 
1
Dossier: 
Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen