ROTTERDAM - Accor Services verzorgt sinds kort de marketing- en salesactiviteiten van Dinner Cheque. Deze organisatie richt zich met exclusieve dinerbonnen op het hogere zakelijke segment. Accor Services heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de nieuwe, chiquere uitstraling van Dinner Cheque. Die wordt begin november aan het bedrijfsleven gepresenteerd.
Bij de organisatie Dinner Cheque zijn 140 kwaliteitsrestaurants aangesloten. Met de samenwerking wil Accor Services haar dienstverlening in Nederland verder uitbreiden. "Dinner Cheque past uitstekend bij onze activiteiten. We richten ons allebei op het zakelijke segment. Door de handen ineen te slaan met Dinner Cheque op het gebied van sales en marketing willen we de Nederlandse markt laten zien welke meerwaarde wij hebben als het gaat om het motiveren en enthousiasmeren van medewerkers. Zo is Dinner Cheque een uitstekend en exclusief middel om persoonlijke aandacht te schenken aan zakenrelaties of medewerkers door hen culinair te verrassen", aldus Carl Winters, commercieel directeur van Accor Services.
Bij de organisatie Dinner Cheque zijn 140 kwaliteitsrestaurants aangesloten. Met de samenwerking wil Accor Services haar dienstverlening in Nederland verder uitbreiden. "Dinner Cheque past uitstekend bij onze activiteiten. We richten ons allebei op het zakelijke segment. Door de handen ineen te slaan met Dinner Cheque op het gebied van sales en marketing willen we de Nederlandse markt laten zien welke meerwaarde wij hebben als het gaat om het motiveren en enthousiasmeren van medewerkers. Zo is Dinner Cheque een uitstekend en exclusief middel om persoonlijke aandacht te schenken aan zakenrelaties of medewerkers door hen culinair te verrassen", aldus Carl Winters, commercieel directeur van Accor Services.